Alla inlägg den 16 mars 2021

Av superjag21 - 16 mars 2021 18:29

Jaha ytterligare en dag har gått..  


Idag så hämtade jag mat som vi hade beställt,jäkligt smidigt måste jag säga.

Jag slapp ångesten i massor,med både att ta mig till affären,en jäkla massa folk där(fler än tio är en massa),handla och betala allt. Det är alltså så här jag ska fortsätta göra.    

Bokat testtid åt oss alla pga den satans covid.. I den bästa av världar så finns ej corona mer,det hade ju varit så skönt. Man slipper tassa på tårna utan man kan leva ut.. Så nu har vi hemma studier..Måste säga att det har gått jäkligt bra ändå,men nog finns rastlösheten hos oss alla,å barnen får ju inte träna heller.. Men men det beror ju på hur man ser på saken,vi kan ju få kvalitetstid med varandra om andan faller på    


Men inget blir ju så bra som man gör det till,så brukar jag försöka tänka när allt känns tufft,men det funkar inte alltid  

  


Musik i lurarna är bästa medicin för att slippa höra mina egna tankar jämt,om hur värdelös jag är,hur jag än en gång misslyckats,ja allt,vissa dagar fixar jag inte ens att titta mig i spegeln..

Fast jag vet att jag duger och att jag kan,så är det svårt att inte dras med i de onda tankarna .   Detta år ska bli mitt,då jag finner mitt superjag,därav att bloggen heter just superjag21  


Känner mig lite nervös inför morgondagen,man könner efter allt för mysket,men smittspårarna sa att vi skulle testa oss och då är det ju bäst att man lyder   


Efter påsk får jag oxå svar på min utredning,ADHD? Ja det är mycket som händer framöver   

Den bästa av de bästa  


Kärlek  






Presentation

Bara en massa funderingar, om allt och inget. Så välkommen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards